20 Temmuz 2013 Cumartesi

KALBİN DURMASINDAKİ HATALAR NELERDİR

Kalp krizi bir anda hayatınızı kabusa çevirebilir. Bazı basit ama etkili tedbirlerle bu riskten uzaklaşmanız mümkün. Daha sağlıklı bir kalbe sahip olmak ve kalp krizi riskini çok daha az seviyelere indirmek kendi elimizdedir. almamız gereken önlemler ise;
Geç Kalkıp geç yemek : Kalp sağlığı için iyi bir uyku ve sağlıklı kahvaltı şart.
Acıkmadan yemek : Metabolizmanın düzenini bozar, kalbi yorar,
Yatmadan önce yemek : Uykuda vücudun dinlenmesini engeller. Kalbin yükünü artırır,
Kötü beslenmek : Sağlıklı beslenmek, sağlam kalp için şarttır,
Sürekli oturmak, hareketsiz kalmak: Vücut tembelliğe ne kadar alışırsa kriz o kadar yakındır,
Spor yapmamak : Günde 30 dakika yürüyüş bile kalbinizi dinç tutar,
Sürekli aşırı strese maruz kalmak: Stres, kalp krizini tetikleyen ilk etkenlerden biridir.
Yağ dokusu artışı ile kilo almak: Şişmanlık krizin tek şartı değildir ama yağlı bir vücut, riski arttırır
Aşırı alkol tüketmek : İçkiyi bırakmak, kriz riskini yarıya indirir.
Sigara içmek : Sadece sigarayı bırakmak, kalbiniz için yapacağınız en doğru harekettir.
Kalbimizi bir şikayet oluncaya kadar hiç aklımıza getirmemek: ÇÜNKÜ KALBİNİZ YORULMAYA BAŞLADIĞINDA ARTIK İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLABİLİR.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder